BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 15, 2009

Makhluk yang paling aku sayang kat muka bumi..


ni adalah adik2 aku. kitorg 3 org adik beradik jer.. kalo ade pape hal pn, kami bertiga je la yang selasaikan.. aku sayang giler kt dorg.. sayang sgt2... 'kawan' aku yg paling best kt alam semesta...
p/s: ain, nana ... tgu aku balik taw... kite bkk port gosip lg..


ni plak abah aku...ensem taw ni..heheheh. muke mmg da tua tp mude lg nih.. br 48 thn.. ni xyah cakap la..mmg la syg sgt2... byk jasa kt aku...
abah aku xpenah marah aku dari lahir... sgt penyayang dan penyabar... sayang abah sampai akhir hayat...
ni mak aku.. sgt moden pastu perangai nk sama plak mcm aku kan..hehehe... kalo xde la mak aku nih, xtawu la ape nk jd kt aku.. terlalu byk berbakti tok anak2... syg sgt3 kt mak... kalo bley nak blikan seluruh dunia ni sebagai balasan... ily syg mak selama-lamanye...

0 comments: