BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 15, 2009

Salah sebutan

urmm...ni la yang da lama aku simpan sejak dari tadika lg... rasanye jarang berlaku kat org lain tp selalu kene kt aku... tajuk salah sebut tu merujuk kepada panggilan nama aku... di sini dapat la di senaraikan antara sebutan yang selalu cikgu2 dan makcik2 sebelah umah aku sebut

1) elly- canggih benar bunyiknye nih.. mcm bunyik jenama elle plak..
2) lily- ni mmg selalu di sebut oleh manusia2...
3) ily nadirah- ily tu da btol tp tetibe nadirah la plak..adeii..
4) elly nadrah- nadrah tu plak yg btol tp elly plak kt depan..
5) elly natrah- haaa..ni ustazah aku masa darjah 3 sebut...al maklum la, nama dier ustazah natrah
6) ilai- ni lg la huduh bunyik nye..ntah pape.. ni cikgu muzik aku yg sebut masa darjah 3 gak..
7) ily naton - ni lg le ntah pape... nama aku punye la moden, cikgu aku masa form 3 tu bley sebut naton plak.. adeiii... tension aku..

benda ni mmg da lama da aku nk kongsi tp xberkesempatan..huhuhu..
harap sesape kwn aku kt luar tu, tlg la sebut bebetoL yer lain kali...
nama aku ILY NADRAH RAZMAN SHAH...

0 comments: